24 Aralık 2017 Pazar

AYNAM ARMAĞANIM ARMAĞANIM AYNAM



‘’ Duvarların aynaları olmaz
İnsanları aynaları olur
Her ayna öze giden bir yoldur
Her aynanın bir kolyesi vardır.
Aynayı göster ama kolyeyi gizle
O seni özünden alır özüne ulaştırır
O aynayla toprağa ateşe suya ve havaya bağlanır
Yeryüzüne aşkla sevdalanırsın
Yeryüzü ki insanın yurdudur evidir
Aşkla yanasın Aşkla yansıyasın ‘’
                                     Adonai




‘’ Bilemezsin, sana verecek bir armağanı ne çok aradığımı, hiçbir şey içime sinmedi. Altın madenine altın sunmanın ne anlamı var, yada okyanusa su… Düşündüğüm her şey doğu’ya baharat götürmek gibiydi… Kalbimi ve ruhumu vermenin bir yararı yok, çünkü sen zaten bunlara sahipsin… O yüzden sana bir ayna getirdim; Kendine bak ve beni hatırla…^^’’
                                                                                                                  Mevlana

‘’ Aynalar türlü türlüdür yüzünü görmek isteyen cama bakar özünü görmek isteyen can’a bakar.’’
Mevlana


Ademde ki alemi alem içinde seyirdesin. Seyretmektesin şaheserlerini. İstersin ki şaheserlerinde bilsinler şaheserliklerini. Böylece yansımanın yansıması olan alemler AŞK gerçeğiyle ışıldasın…^^ nur olsun…^^ Adem aynaları Aşkla yansısın, yansımanın ışıltısı Alemi Nur Topuna döndürsün…^^
                    M.Münire


Şükürler olsun Aynamı getirene, kavuşturana…^^
 Beni bana beni sana ulaştırıp kavuşturana Şükürler olsun…^^


23.12.2017




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder