3 Ocak 2018 Çarşamba

2017 den Mezun Olurken;)


Kendimi okur yazar oldum;) sanırım ilk okulu bitirdim;) daha yolum uzun…^^ yol güzel, yolda olmak güzel, her şey herkes süprizli mucize;)
Attığım her adımı kendime adadım, aşka adadım. Çok önceleri hızla giden bir trendeydim, baktım ki yol bu yol değil. Ben değil tren gidiyor hayatın belirlediği rotaya doğru. Attım kendimi kapıdan dışarı. Savruldum önce sonra yolumu buldum su misali;) niyetim aşkın gerçekliği, sadıklığı olunca kapılar açılı verdi bir bir, her bir kapı beni bana getirdi. Anladım ki açık olan kapıya girebilmek için kapanıyordu bir diğer kapı ve her biri ışıklı yola açılıyordu.
Şimdilerde bir bir açılan kapıların sonunda ki ışıkla kavuştum. Önce yansıması gözümü aldı çekti beni. Bir baktım aynaydı yolda duran, aynada yansıyan ‘’ben’’, meğer girip çıktığım her kapıda kabuklarımdan sıyrılıp ışık varlığımla, özümle buluşmuşum, meğer ben senmişim, seninmişim, içiçeliğin güzelliğinde nurmuşum, ışıkmışım, Aşkmışım ‘’gerçek aşk’’ diye yollara attığımda bulduğum kendimmişim. Benden içeri benden dışarı akan imiş her şey herkes. Peşinde  koştuğum kendimmişim meğer;) kavuşturana şükürler olsun, aynayı yüzüme tutup yansıtana şükürler olsun. Beni bana beni sana kavuşturana şükürler olsun! Meğer hep seviliyormuşum en az sevdiğim kadar. Bunu anlayabilmek için yollara koyulmuşum. ‘’seviliyor muyum acaba?’’nın şüphesi hep içimi kemirmiş, beni benden beni senden uzak eylemiş. Şüphe duydukça, korktukça, güvenmedikçe, hem kendimden hem de senden ayrı düşmüşüm deli gibi seni isterken. Gelgitlerle kendimi bölmüşüm, parçalamışım. Seni ve kendimi hep ayırmışım başka yerlere başka zamanlara ötelemişim. Oysaki ne kadar yakin iken sen bende ben sende iken ANnın sonsuzluğunda BİRlikte iken. Çok şükür beni yanılsama döngüsünden çıkarana, gerçeklik dünyasına buyur edene, layık eyleyene, layık olana oldurana şükürler olsun!
Neye sadık olduğunun bilincinde, idrakında, halinde El Emin, El Vedüd, El Kadir… olmanın netliği ve cesaretinde parlamak…^^
                                                                                     24.12.2017
                                                                                      22.44

An’ın içinde An da kal! ANnın sonsuzluk noktasında.
Aşk olan Aşk merkezinde, sevdiğinin ve sevildiğinin Eminliğinde Aşkınla kal!
Kendi öz Aşkınla Aşkınlığınla ak duru bir su gibi.
Aşk Balında kal!
Akmanın tazeliğinde, yenilenmesinde ışıl ışıl mıknatıs gibi çek cümle erenleri.
Aşk ol! Aşkla çek! Çekmenin ve Aşkla yakmanın huzurunda kal! Huzur ol! Huzurda  ol!
Çabasız duru bir akış ol!
                                                                                         17.12.2017
                                                                                           Şeb-i Arus

‘’ Yaşamak sıkı sıkıya tutunmakla, bırakıvermek arasındaki denge, bırakıver ki özgür kalasın ‘’ demiş Mevlana. Özgür kalasın ki Aşk kanatlarını takıp ummanlara dalasın. Aşkın köleliğinden sıyrılıp, Aşk sarayına sultan olasın.
                                                                                        19.12.2017
                                                                                                18.38
Ey Aşk! Kalbimi minik serçe gibi çırpıştırıp, yerinden çıkıp kalbine uçacak gibi nefeslendiren…^^
Ey Şems gözlü sevgili! Bakışlarınla yüreğimin serçesini sakinleştiren, Eminliğin Huzuruna davet eden.  Aşka imanın cesaretine büründüren, Aşkın Aşkınlığında duru berrak bir su gibi salındıran. Aşkın teknesinde, Aşk dengesinde AN deryalarına özgürlüğe yelken açtıran.
Gayretin, Eminliğin, Cesaretin, Netliğin Selametinde Yürüten…^^
Sonsuz Şükürler Olsun!
Önce seviyor olmanın mühürünü verdin elime, şimdide seviliyor olmanın mühüründeyim.
Aşk ile hüü…^^
                                                                                           19.12.2017
                                                                                               18.30 Şeb-i Arus dönüşü

Sen kendine sadık oldukça Aşk da sana sadık. Sen böldükçe, ayırdıkça, başkalaştırdıkça çoğaltıyorsun mesafeyi, zamanı uzatıyorsun. Kabulde, kendi bünyende BİR edip hazmettikçe göreceksin ki çokluk diye bir şey yok. Hepsi sendeki BİRlik, hepsi sen olan sen, hepsi Aşk. Hepsi sende BİRlenip Aşk ile parladıkça Maşuğun gözlerinin içine bakıyor olacak sen sen Aşk Aşk…^^ Aşkın BİRliği Aşkın Sadakati ışıldayacak sonsuzluğun içinde AN deryasında.
                                                                                             24.12.2017
                                                                                             23.39  

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder