28 Haziran 2018 Perşembe

ÖZGÜRLÜKTEN DE ÖZGÜRLEŞ...^^^^


27.06.2017
Selam Aşklar!
Dün gece yarısı gelen yoğun ilamları defterime akıttım, şimdi bilgisayar ortamına aktabiliyorum;)
Bundan yaklaşık bir hafta önce bir arkadaşımla sohbet ederken, erkek arkadaşından ayrılmasında özgürlüğüne düşkün olmasın payının büyüklüğünden söz ederken ona dedim ki  ‘’ şu özgürlük fikrinden de özgür ol’’  ‘’özgür olacağım diye özgürlükten mahrum etme kendini’’  ‘’özgürlükten de özgürleş’’ deyivermişim. Meğerse arkadaşıma verdiğim tavsiye banaymış şimdi çok daha iyi anlıyorum;) aslında her şey Meryem olan parçamın da dediği gibi ‘’ben den bana’’ gayrı olan hiçbir şey yok .
Dün gece özgürlük putumu devirdim. ‘’özgür olucam’’ ‘’özgür olmalıyım’’ ‘’kendime alan açıp, kimsenin bulaşmayacağı yer, durum, olay…vb. yaratmalıyım’’ ‘’kaçıp gitmeliyim buralardan’’ ‘’kendi başıma olmalıyım’’ ‘’kendi düzenim, kendi yaşantım, kendi kontrolüm, kendi alanım’’ kendi… kendi… kendi… derken ‘’özgürlüğüm’’ adına meğerse özgürlüğü esaret edinmişim. Kendi olan parçalarımdan, durumlardan, ortamlardan, olaylardan kaçıp, kaçınarak.
Zaten ‘’özgür’’ olmak için bir şey yapmaya gerek yok. Kaçılacak varılacak bir yerde yok. Zaten ‘’özgürsün’’. Zaten ayrı gördüğün, alan açmaya çalıştığın, kaçındığın her şey ve herkes ‘’sen’’ ‘’ben’’.
Her şey ve herkes ‘’ben’’ iken, ‘’ben’’ her şey ve herkes iken, özgürlüğün sonsuzluğu hakikatim iken, uğraştığım, uğruna çaba harcadığım her şey ve herkes benim putum olup, aşk varlığımın akışına engel olmakta. Sonrada bu putlara tutunup, akışın tersi yönde gitmeye çalışmak ne beyhude ve yorucu bir paradoks.
Oysaki her şey ve herkes benim ‘’VarOLUŞ’’ HAKİKATİMDE MEVCUT. Gidilecek bir yer, yaşanacak bir zaman, tanışılacak bir insan…vb. yok.
 Çünkü hepsi sende mevcut, hepsi ‘’sen’’, hepsi senin görüntün, yansımaların, hepsi senin olan sen olan hamurun, senin varlığın onlara, onların varlığı sana bağlı. Tüm kavramsal ayrımlar zihnin eseri, her şey öz olan özünde ötesinde…^^


Dedi ki; zaten Olmak istediğin yerdesin, görmek istediğin yerdesin, duymak istediğin yerdesin,… her ne istiyorsan zaten ‘’O’’ SUN! HİÇ GAYRI OLMADIN! Bulunduğun AN, bulunduğun koşul, bulunduğun yer, mekan, zaman, ‘’OL’’DUĞUN GERÇEKLİĞİNDİR! Varılacak  bir yer yoktur, zaten VAROLANDIR GERÇEKLİĞİN! VARLIĞINDADIR GERÇEĞİN, HAKİKATİN!
ÖZGÜRLÜKTE ‘’SEN’’! ANNEN DE ‘’SEN’’ BABAN DA ‘’SEN’’ arkadaşların da ‘’sen’’, Asya da ‘’sen’’, Avrupa da ‘’sen’’, Dünya da ‘’sen’’, gezegen de ‘’sen’’, uzayda ‘’sen’’, boşlukta ‘’sen’’, ötesi de, öteninde ötesi de ‘’sen’’.
Daha ne arıyorsun? Aradığın sende mevcuttur. Kendini ‘’meşgul’’ de tutarsan, aradığına ulaşamazsın tabi;)) hattını pürü pak eyle ki aradığına da ulaşabilesin, aradığında sana ulaşabilsin;)
01.48
ŞÜKÜRLER OLSUN!



                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder