20 Haziran 2018 Çarşamba


KUTSAL İZDİVACIMIN, SULTANLIĞIMIN, CENNETİMİN DÖNEMİ BAŞLAMIŞTIR….^^^^
BİLMİLLAHİRRAHMANNİRRAHİM!
HÜÜÜÜ

CENNET DENEYİMLERİM
4444

02.06.2018
19.20

Gücümün, kudretimin, irademin, ‘’ben’’ diye adlandırdığım Münire Mine diye seslenilen bu eşsiz varlığın hayat idaresi Rabbimindir, Allahımındır!
    Bu bilincin kutsal izdivacıyla, bu varlıktan akan her şeyin ‘’O’’ Olduğu hakikatiyle, tam bir güven, iman, ihsan ile huzurdayım. Şükürler olsun!
Bu teslimiyetle önümde açılmayan bir kapı yoktur. Cennet sarayında ‘’ Kun Fe yekun’’ tüm kapıları açmaktadır.
     Korkularım ve şüphelerim beni Rabbimle BİR ve BÜTÜN eylemiştir. Peşimden koşturup beni şüphesizliğin, korkusuzluğun güvenli kollarına sürüklemişlerdir. Onlara da şükranlarımı sunuyorum. Artık onlara ihtiyacım kalmamıştır, görevlerini layıkıyla yapmışlardır.
     Şimdi öyle bir yerdeyim ki; Pürü Pak , Nuru Berrak, Aşk Olmanın, Aşkın Olmanın güvenli, huzurlu, emin, cesur, kudretli alanında Aşk Deryasına akıyorum. Hüüüü….










ŞÜKRETMEK OLMAKTIR

02.06.2018
20.00

‘’ Şükretmek Olmaktır’’
‘’ Şükretmek Tanrıya teşekkür etmek değildir. Şükretmek, mutluluğu elinde olmayanlarda aramamaktır. Şükretmek, hemen şimdi mutlu olmaktır. Şükretmek, bilgeliktir.’’ Burak Özdemir’in kartlarından aldığım bu mesajla idrakım bir açılım daha yaşadı. Hem de en muhteşeminden.
   Kuru kuruya sözlerle teşekkür olmaz. Sen nasıl karşındaki insanda ‘’hal’’ halini görmek istiyorsan. Rabbin de senin (zaten hiç ihtiyacı olmayan) kuru laflarına kalmadı. Onun görmek istediği; sana bahşettiği bu eşsizliği, mükemmelliği yaşıyor, yapıyor, Oluyor oluşunadır. Asıl bunu gördüğünde şükrün şükür Olmuştur. Yaşayan ‘’Hal’’ haline getiren Olman en büyük teşekkürün, şüküründür.
    Nasıl ki sevgilinden de bunu görmek istersen, yaşamak istersen Rabbinde bunu görmek, yaşıyor olduğunu bilmek ister. Sana bahşettiği bilgeliğini kullanmanı, uygulamanı, yaşamanı ister. Bu beceri herkese bahşedilmiştir. Bunu bilen, bu bilinçte olan ve bunu ‘’hal’’ haline ‘’yaşamı’’ haline getirmiş olanların BİRlikte paylaşımıdır Aşk ve mutluluk.
Yoksa bunu başkasında arayan ve senin de bunu başkasına bağladığın bir beraberlik nasıl olabilir ki? Herkes birilerinden arıyor, sen de birisinden arıyorsun, o da birisinden arıyor. Herkes aramada, meğer herkes kendi kuyruğunu yakalamaya çalışan, kendi paradoksunun içine düşmüş. Ne aradığını, nerede bulacağını bilmeden…
   Mutluluğu kendi elinde olan iki insanın, bu mutlu mesut ellerini buluşturup, bu mutluluklarını paylaştıkları kavuşumdur Aşk!
     İşte boşuna demiyoruz; sözde değil, öz de olan sevgi ve bunu varoluşuyla yaşayan, yaşatan sevgi en büyük teşekkürdür, şükürdür, en büyük sevgiliye, Rabbime! Allahıma!
Hüüüü!
22.25

  • Koşulsuzca, karşılık beklemeden akıt, senden gürül gürül akan sevgiyi.
Nasibi olan alsın!
  • AN’nın sonsuz mekan ve zamanında yaşa!
  • Huzurda, neşe ve keyifte kal!
  • Ne istediğini net olarak bil, yap ve yaptır!
  • Kudretinin gücünde, kararlığında net ve emin ol ve öyle davran!
  • İyi niyetinin ve Aşkının merkezinde, her şeyin akışında mükemmel ve mümkün olduğunun bilinçli rahatlığında, su gibi berrak ve naif AK!
  • Hiçbir şey beklememenin huzurlu keyfinde, rahatlığında kal!
  • Beklememenin hareketliliğinde akışta olmanın mucizelerini topla!



ELLER

Mutluluğu kendi elinde olan iki insanın, bu mutlu mesut ellerini buluşturup, mutluluklarını paylaştıkları kavuşumdur Aşk!
02.06.2018
22.53



Sahur vakti gelen;

‘’kaybedecek bir şeyi olmayanlar korkmaz’’ deriz. Evet hiçbir şeyin sahibi olmadığı gerçeğine uyandığında cesaretin doğar.
05.06.2018
00.11








İbnü’l Arabi’nin ‘’Zaman ve Kozmoloji’’ kitabında; Allah-İnsan- Dünya üçlemesini okurken, her insanda ruh- kalp-beden olarak tecelli ettiğinden bahsederken, bende açılan bilgi devamı ;Elif- Lam- Mim şeklinde oldu. yani;
Allah- İnsan- Dünya
Güneş-Ay-Dünya
Ruh- Kalp- Beden
Elif- Lam- Mim

   Yine İbnül Arabinin kitabında günlerin özelliklerinin ve karşılık buldukları ilahilikleri anlatan 135sf. daki tablodan, kendi doğum günüm ile bağlantı kurdum. Salı günü olması hasabiyle o güne ait özellikler beni şu bilgilere ulaştırdı; 3. Gün, 3. Göğün varlığı. İlahi sıfatı: Görme(basar). Peygamber; Harun. Gezegen; Mars. Esma-i ilahi; Kahhar. Namaz; Yatsı. Arapça Menzil; Avva. Türkçe Menzil; Bootes. Googleden buraya bakınca karşıma Adıyaman Kahta köyü çıktı.
El Kahhar’a bakınca şu bilgilere ulaştım; Allahın sonsuz kudretinin karşısında hiçbir gücün duramıyacağını ifade eder. Böyle bir cesaret göstereninde layığıyla cezasını veren. Düşmanların ve kötülerin deffi için ve kendi nefsimizin temizliği için günde 306 zikir diyordu.
Sema olarak; beşinci. Dünyevi bölge; üçüncü. Arapça harfi; Lam
Allah Salı günü göğe emrini vahyetti.
LAM harfi de beni ‘’ Elif,Lam,Mim’’ üçlemesine götürdü. Bu üçlemeyi araştırdığımda da şu bilgiye ulaştım; ‘’ Yaradılmışların çeşitli oluşlar ve ilişkilerle belirlenmiş hayatlarının gerekli kıldığı, ihtiyaç duyduğu irşadlar gayp aleminden gelerek onların hayatlarına girmekte ve yollarına ışık tutmaktadır’’











  
06.06.2018
23.56


‘’ Her nefeste doğ ve her nefeste öl’’
 ‘’ Yaşamı ciğerlerine çek, yaşamı kabul et, hayatı içine al, kabullen’’
‘’ Vesvese yapma, bir sarkaç gibi acaba öyle mi böyle mi deme’’ güven ve ak hayat akışında.
El Rahim Ol!
‘’ Ayın iki yüzü var aydınlık ve karanlık her şey senin seçimine bağlı’’
Bugünün getirdiği mesajlarım;)
Bir de eve gelirken yol üzerinde önce minik bir mavi top gördüm, kaldırımda duran. Apartmandaki bir çocuğundur deyip almadım. Sonra benim güzergahımdaki sokağa dönüp devam ettim bir süre sonra aynı boyda minik kırmızı topu görünce ‘’ yok artık’’ dedim ve bunu aldım. Bu topu alınca bir duraksadım. Dedim ki ‘’ ya dönersin az önce ıskaladığın bu topun eşini de alırsın yada devam edersin, aklındaki şüphe ve keşkeyle’’ ve elbette hiç yapmadığımı yapıp onca yolu tekrar geri dönüp aynı kaldırımda duran diğer minik mavi topu da elimdeki kırmızıyla kavuşturdum. Birde baktım aynı marka iki top. Mucize değil de nedir bu? Mucizeyi ne yada nasıl algılıyoruz ki? İşte bu mucizenin ta kendisidir. Benim eve dönüş istikametimde, aralarında onca mesafe olan iki top, benim sayemde BİR araya geldi. Tam da içimden şu duayı geçirirken; ‘’ Ya Rabbim, bir su tanesi gibi billur, BİRnur gibi seninle, sana doğru akabilmem için kendi kendime yarattığım, kendi önümdeki engellerimden beni arındır, sana iradem de, hayatımın idaresi de teslimdir. Her ne yapıyorsam kavuşmamızı engelleyen hepsinden sana sığınırım. Hepsini serbest bıraktım. Beni azad eyle. Senin Aşk Deryana Bir Nur gibi akabilmem, seyrü sefa eyleyebilmem için bana yardım et’’ diye dualanırken bu toplar çıktı karşıma. Ve hiç üşenmeden gidip onları birleştirdim avucumda. Bu mucizeyi kutlayarak. AN da kalınca, gözlemci olunca ne güzel süprizlerle kavuşuyor insan, şükürler olsun!
00.15










 07.06.2018
22.00

Bu tarih kutsal izdivacımın nikah tarihi ve saati. Rabbimle, Yaradanımla hizalandığım, nurun rahmetiyle yıkanıp tüm engellerimden arındığım ve kutsal BİRlikteliğe aktığım gecem günüm…^^^^


28.05.2018
29.05.2018 Birlik gecemde , esaretlerimden soyunup, özüm olan özgürlüğüme kavuşmuştum. Nur varlığıma, huzuruma, neşeme, kutlamama, kutsamama yükseldiğim nişan gecemdi ‘’O’’ gece.
    Tüm karanlık yanlarımı; korkularımı, endişelerimi, vesveselerimi, şüphelerimi, kuruntularımı, acılarımı, değersizliklerimi, kırıklıklarımı, kötü senaryolarımı… onurlandırıp, beni taşıdıkları Yüce gerçekliğimle onları Aşk eyledim, nişan gecemde.
    Bu gece de oda nikahımı yapıp nikah kurabiyelerimi süsledim. Harmoni salonunda 09.06.2018 tarihinde ruhdaşlarıma, Aşklarıma, dostlarıma ilan edip şahitliklerine sunacağım.
Şükürler olsun!
Hamdu Senalar Olsun!
 Aşk ile HÜÜÜÜ!
00.16









 OLUŞ

12.06.2018

‘’İşleyen demir ışıldar’’
‘’ her şey akar, akan bir nehre iki kez giremezsin….’’
‘’ su yolunu bulur’’
Ve daha bir sürü yol gösterici sözler, deneyimler içerisine girer çıkarız.
  Varoluş gerçeğin, ‘’ Oluş’’ üzerine kurulmuştur. Yani her şey her AN OL maktadır, yeniden ve yeniden. Her AN ölmekte her AN doğmakta her şey ve herkes. Sende AN’la birlikte Öl ve Anla birlikte OL!
     Hakikat böyle iken bu dünyanın içinde illüzyon ve halüsinasyonlarla, obsesif kompulsif , şizofren bir sürü paradoksal durumlar içine sokmuş insanoğlu kendini.    
   Çözüm peki?;)
Çözüm akan bir nehir gibi Olduğunun, tutmaya tutunmaya çalıştığı şeylerin putperesliğinden, yorgun düştüğünün farkına varıp, uyanışta, bilincin uyuşukluğunun, aymazlığının şuurlu hale gelişinde, kendi hakikatine uyanıp, kavuşumunda.
Asıl gücün, kudretin tutmak, tutunmak değil, bırakmak ve özgürce Aşk deryasına doğru, Eminlikle Akmak olduğunu anladığında, seyri sefa başlamıştır. Özgürlüğün eminliğinde, kudretin bilincinde, varoluşun OLUŞ HALİNİ YAŞIYARAK, RÜZGARLA DANS EDİP, GÜNEŞLE YIKANIP, TOPRAKLA KÖKLENİP, SUYLA AKIP, HAVAYLA NEFESLENİP, ATEŞLE OLGUNLAŞIP, DÜNYA İLE AHENKLE DANS EDİYOR, SEMA EDİYOR OLACAKSIN.
15.00











14.06.2018
Geçmişten bugüne bana devredilen hazinemi, Rabbimin bana bahşettiği hazinemi, kutsallığımı, eşsizliğimi, mücevherliğimi, BİRicikliğimi, gücümü, kudretimi, eminliğimi, nurumu, Aşk varlığımı Aşkla kabul ediyor, kucaklıyor, kutsuyorum, kutluyorum. Kun fe yekun!
    Ben eşşsiz bir hazineyim!
Hazineme sahibim, onun güzelliklerini, nurunu ışıldatıyorum. Kun fe yekun!

Not: bu hazinemi açığa çıkartıp, sahip çıkmamı tetikleyen, içimdekini doğurtan müzik; Samaya- Fusion Alchemist( Tribal Trap/ Global Bass/Psy- Dup/Estern/Glitah-Hop Mıxtape.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder