31 Mayıs 2020 Pazar

Lütuf


Lütuf I
Varlığıyla bana; hizmet etme, merhamet gösterme, şefkat duyma, sabırlı olma, huzurda olma, anlayışlı, kibar, zarif olma, sükutta  olma… lütfuna imkan sağladığı için anneme minnettarım, şükran duyuyorum.
İçimdeki Tanrıçayla kavuşmama ve bu halimle yaşamama,  derinimdeki gizli cevherimi açığa çıkartıp, onu parlatmama imkan yaratan anneme, annem aracılığıyla bana derinden yol gösterip, beni tanrıçalığıma açan, kavuşturan Yaradan’ıma, Rabbime şükürler olsun.
Zorda olsa, zorlansam da, düşüp, kalksam da, kimi zaman hal yoluna girip, kimi zaman şaşsam da her daim, her koşulda yardım ipini uzatıp, kör kuyularımdan beni ışığına çeken Tanrımın ellerini minnetle, şükranla, aşkla öperim.
00.35
18.05.2020                                          
Lütuf II
Aslında benim, senin, onun… yaptığı bir şey yok. Lütfedildiği, sunulduğu, nasip edildiği için, yapıyor ediyor sanıyorsun. Aslında her şey sana sunulan bir lütuf. Dilenci örneğinde olduğu gibi; onun varlığı sayesinde sen yardım edebilme, şefkatini, merhametini sunabilme imkanını yaşıyorsun. Onun varlığının lütfu sana bunları yapmana imkan sağlıyor. Evrendeki her şey gibi. Tabi aynı zamanda senin, benim varlığımda başka şeylere, başka insanlara varlıklarındaki öze ulaşabilmeleri için bir lütuf.
Lütuflar dünyasındayız. Yaradan’ın lütfuyuz.
20.05.2020
04.57




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder