27 Nisan 2023 Perşembe

Bir ‘’ben’’ bir ‘’sen’’

 



 

Bir ‘’ben’’ bir ‘’sen’’ olmadığını anladığımda kavgam bitti. Tüm kişilik oyunları çöktü. Önce ‘’ben’’liğimin  ölümü beni bira hüzünlendirdi. Nede olsa bir ölüm; bu güne kadar var sandığım biri yokmuş. Sadece BİR varmış. Bunun aynı zamanda BİR olan yüce varlığıma bir doğum olduğunu anlamamla birlikte, hüzün yerini sevince bıraktı, huzura, dinginliğe, anlayışa teslim oldu.

      Eskiden çok iyi bildiğimiz ve hemencecik kabul edip uyum sağladığımız ‘’kan kardeşliği’’ ‘’süt kardeşliği’’vb. Aslında ‘’Öz’’de ‘’Öz’’kardeşi ‘’Ruh kardeş’’i olduğumuz hakikatine uyandırdı.

   Böyle olunca da ne savaş ne kavga nede barış kaldı. Sadece ‘’O’’ kaldı ‘’O’’lan ‘’O’’lduran  ‘’O’’luşan…’’O’’luş kaldı.

     Tıpkı masallarda sürekli bize hatırlatıldığı gibi ‘’BİR’’ varmış ‘’bir’’ yokmuş;) yok olan bizim var sandığımız ‘’ben’’likler ‘’sen’’likler miş. Var olansa hep var olagelen BİR miş.

    24.04.2023  03.24

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder