16 Ekim 2024 Çarşamba

Davam benim ‘’Devam’’dır

 


 

 


Bu Dava ‘’Ben’’imdir.

Ata yadigarını, mirasını, meşalesini, ocağını ‘’devam’’ ettirmek, parlatmak, ışıldatmak, tüttürmek Vefam’dır. Varlığımı Emin kökünde, gücünde, ilahiliğinde sürdürmektir.

Yücelerin ‘’derdim bana derman’’ dediği gibi, Davam da bana Devadır.

Onlardan gelen maddi manevi hazinelerin kıymetinde, kıymetliliğin de, yüce varlığımın da değerini bilip, bilinmek istenene şahit olmak, Şehadet etmek, bu hayatta ki en büyük kutluluk, kutsiyettir.

Sorumluluğunu bilip sahip çıkmaktır. ‘’Davayı Almaktır’’. Bu özdeğerinin kıymetini bilmektir.

03.07. 2024   16.32

Not: Mihriban ablamla muhabbetimizin gülleridir bunlar. Onun verdiği ilhamla, cesaretle, güvenle yazılanlar. Vefalı ruh kardeşim, hatırlatıcım.




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder