30 Mayıs 2009 Cumartesi




SEVEN İLE ISSIZ ADAM Filmi Üzerine


Benim teşekkürümde öncelikle sana:)böylesi güzel bir filmi önerdiğin için.
Bu gece gittim ve sıcağı sıcağına paylaşmak istedim.
Film çıkışından başlayım anlatmaya; kendime gelemedim bir müddet çünkü buğulu gözlerim dış dünyamla bağlantımı kesmiş içe döndürmüştü beni.
Aslında her film de olduğu gibi BU FİLM DE İZLEYENLERİNE ADANMIŞ.Filmlerde kendini bulur insan.İyi bir aynadır birbiri ardına gelen kareler.Yaptıklarımı ve yapamadıklarımı hatırlatır.

Alper içindeki virüsü(ıssız adam) çıkartabilseydi.Kendi yarattığı virüsle başa çıkabilecek gücü olsaydı,mutluluğunu yakalayabilecekti belkide.Evrenden bir sürü mesaj gelir aslında.Bizim hayrımıza olan bir sürü mesaj.Alperin haytınada onun mutluluğu adına evrenden ADA gönderildi(hayatın zenginliklerini paylaşabilecek güzellikte bir ADA).Sonrada annesi çıka geldi memleketinden.Evrenin gönderdiği bu armağanı(ADA) almasının onun hayrına olduğunu onaylayan kutsal mesajını verdi.Alper gelen mesajlardan korktu,kendini kaybedeceğini düşündü,aslında çoktandır kaybetmiş olduğunun farkına varmayarak.Ada'nın da dediği gibi ''Karda donmak üzereyken,tatlı tatlı uyuduğunu düşünüyorken,çoktan ölmüşsün aslında''. Alper tatlı uykusundan uyanmak istemedi.Ada'nın ve annesinin dürtmelerine rağmen,kendi içinde ölmeyi seçti.
Alper aklıma şu cümleyi getirdi ''Kimse seni sana rağmen iyileştiremez''.Karşımıza çıkan mükemmel bir ADA olsa dahi.
Alper tıpkı yemek yeme şeklinde olduğu gibi,ADA nın güzelliklerini çabucak tüketip kendi yarattığı ''Issız ada m'' ı na dönmek istedi.Ama bu sefer çabucak yiyip tükettiği zengin ADA içine işlemişti bir kere.Kemoterapi süreci işe yaramadı Alperin yarattığı öldürücü virüsleri tüketmeye.Sonuç mutluluğun ölümü oldu.


Ama ben filmi ADA nın hikayesiyle bitirdim.Mutlu sonla yani:) Alperin doğup büyüdüğü evde,Alperin çocukluğunu aldı dizlerine yatırdı.Alper büyüdü ve bu evde mutluluğu beraber büyütüp yaşadılar:)

Umarım 'ıssız adam' lar ıssızlıkta kalmayı seçmezler!!
çünkü ''Kimse seni sana rağmen iyileştiremez''
Umarım 'Ada' lar yılmadan çoğalırlar!!!


Münire Mine Arslan

15.11.2008


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder